Известие

Collapse
No announcement yet.

Нов собственик на 156 с много въпроси !

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Крушките са същите като тези на часовника например, 40 ст струва едната. В парктикер, абе навсякъде ги има, два лв за такава крушка си е обир!
    За пепелника може да се свали и без да маха конзолата, или поне аз така ги сменях, но си е играчка и требе се внимава!
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #32
      Мисля,че са по-различни.....с някаква по-особена фасунга са..но това не прече да се сравнят с други и може и някоя друга да пасне,ако пък ли не..нося я в някой телевизионен сервиз и запояват някоя обикновена крушка на фасунгата на старата,и третия вариант както много колеги казват,че са направили....обикновената крушка от магазина,която на практика е същата,но просто е без фасунга се запоява директно на контактите на платката,където контактуват пластинките на фасунгата при оригиналните !

      Comment


      • #33
        Аз съм с третият вариант, 1.2лв за крушки дадох, и др е труд от мен!
        sigpic
        Gulfstream G650 with Italian design...

        Comment


        • #34
          И при мен натам отиват нещата

          Comment


          • #35
            Така...тези дни с моя приятел и уникално добър майстор във всички насоки в автомобилите поработихме върху манекенката и сега ще обясня в няколко изречения какво открихме и как бе отстранен всеки един проблем ! Започвам с чистачките,както знаят повечето от вас,електрониката за интервалите е поместена в една платка на самото моторче...след почистване на осите и гресиране не пропуснах да отворя въпросната платка кактои да проверя състоянието на зъбното колело с пистите,това което открих беше че по пистите имаше съвсем леко износване и това което можех да направя е да почистя и гресирам с контактна грес която е страшен помощник но цената й е доста солена (добре че един приятел я гепи докато работеше в изграждането на метрото),след което закривих пластините за по добър натиск в/у пистите,и продължихме към платката и....ето там имаше нередност-спукани спойки (платката не е лакирана и в повечето случаи попада и влага)...презапоихме всички спойки и намазахме отново с вълшебното мазило! Продължаваме нататък към ключа за светлините,защото както споменах колата нямаше дълги а късите светеха постоянно когато се подаде контакт..дълги имаше само на светкавицата.....когато разглобихме ключа открихме и проблема-единия контактор точно за фаровете (бяло пластмасово правоъгълно нещо с няколко метални контакта с пружинки което се плъзга в/у медните шини под него)....от нагряване пластмаса се беше замазала в/у едното контактче и следователно връзката м/у него и шините няма как да се осъществи...оправихме леглото с едно ножче и отново поставихме контактчето...намазахме с готината грес не само проблемното а и всички връзки...също открихме и деформирана кабелна обувка на буксата на ключа...оправихме и нея с едни малки клещички...забравих да спомена и за моста който открих на същата букса....причината късите да светят постоянно при контакт.....така някой от предишните собственици е решил проблема с фаровете....моста веднага бе изхвърлен в кофата,а ключа проработи и вече имаме всички видове фарове ! Следващото с което се заех бе да разглобя средната конзола и да изкормя блока за климатроника...крушки естествено не открих в близките магазини и за това закупих 3 броя без цокъл,които бяха малко по-къси и дебели от оригиналните,но това не ми попречи да ги фиксирам за цокълчетата от които отпоих оригиналните крушки с малко лепило "Капчица" и да запоя крачетата...стана си екстра и се отървах и от този проблем ! Последното което направих бе да се позанимавам със задните плафончета,които не работеха.......околон 5 часа (+ 1 търсене на излетяла пружинка).....ЗА БОГА БРАТЯ НЕ ПРАВЕТЕ ТОВА !!! Проблема на плафончетата не беше в едната изгоряла крушка а в бутоните запоени за плафончетата....вътре има едни финни контакторни пластинки работещи на следния принцип..когато едната затвори верига,другата отваря и обратно....хванах мултицета,вклучих на зумер и започнах да ги нагласявам с една финна отверка и игличка докато не постигнах правилното функциониране......никога повече не бих се захванал с подобно нещо,по-добре да чистя ориз с боксови ръкавици....е оправих ги накрая ама сега трябва да пия хапчета за паркинсон ! И сега остана голямото изваждане от джоба на това което нямам....смяна на всички консумативи...снощи прочетох темата за цените за части и труд и вече имам няколко бели косъма....това че италянските коли са с евтини части както се изказват доста хора е мит...добре че братчеда държи магазин за авточасти и ще имам сериозни отстъпки а за труд ще мина с почерпка...но въпреки това предполагам че трябва да приготвя поне 400лв. Забравих да кажа...имам и проблема с клатене на оборотите....добре познатия проблем....с моя човек открихме че маркуча за сервото леко съска когато го разклатя точно където влиза в тялото на дросела...резнахме го и наставихме с гумено парче от маркуч и се оправи.....клапата беше чиста но все пак я позабърсахме-проблема с клатенето на оборотите когато карам и изключа от скорост остана.....незнам как да го оправя а модула с клапата нямам намерения да сменя защото е доста скъпичък.....по натам ще я закача на диаг. при един приятел и ще видиме самата колица какво ще си каже.....ами..това е засега драги зрители

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Beretta Покажи съобщение
              ....обикновената крушка от магазина,която на практика е същата,но просто е без фасунга се запоява директно на контактите на платката,където контактуват пластинките на фасунгата при оригиналните !
              Така направих аз днеска , защото не ми светеха две... процедурата с разглобяването ми е до болка позната. Директно запоих крачетата на крушките върху платката.
              Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
              Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

              Comment


              • #37
                Колеги някой да знае къде е бушона за стереото и колко ампера е?

                Comment


                • #38
                  Точно над първата секция с бушони има още една , но малко трябва да се превиеш за да я видиш. Пробвай там.
                  Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
                  Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

                  Comment


                  • #39
                    10А - номер 12 се пада, поне според книжката
                    ето снимка къде да го търсиш ,ето ти един полезен линк http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=29134
                    Attached Files
                    Last edited by mirchozo; d.m.y г., 11:34.
                    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                    Горе главата, нищо че е празна...

                    Comment


                    • #40
                      Благодаря колега !

                      Comment


                      • #41
                        Здравейте колеги,вчера закачихме белисимата с моя приятел на стенда и какво да видиме...ламбда-сондата е мъртва...прочетох тук там теми свързани с това,но реших отново да попитам...BOSCH LS-05 ли е моята сонда,или трябва друга...колата е 1.8 ТС 98г.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от Beretta Покажи съобщение
                          Здравейте колеги,вчера закачихме белисимата с моя приятел на стенда и какво да видиме...ламбда-сондата е мъртва...прочетох тук там теми свързани с това,но реших отново да попитам...BOSCH LS-05 ли е моята сонда,или трябва друга...колата е 1.8 ТС 98г.
                          Ако искаш нещо качествено - ДА , това е твойта ламбда сонда.
                          Victor Ivanov A+ - 2009 Karting Champion of Bulgaria.
                          Aprilia Sportcity 200 & Alfa 156 2.0 Twin Spark Distinctive

                          Comment


                          • #43
                            Благодаря за твърдия,изчерпателен отговор колега...проверих я,126лв. струва...като ползвам и на братчеда отстъпката значи за 100лв. би трябвало да се сдобия с новичка...после адаптираме с тестера и сме готови

                            Comment


                            • #44
                              Какво ще адаптирате , че не ми стана ясно?
                              Защото и аз съм с такава, а пък освен изтриването на грешката друго не съм правил.
                              alfa romeo156 2.0TS 11'97

                              Comment


                              • #45
                                Прави се адаптация и на сондата с компютър...и след като покараш малко вече двигателя успокоява работата,иначе точно след адаптацията може малко да поклати оборотите...нещо като обучаването на моторчето на дросела се прави,подобна продцедура

                                Comment

                                Working...
                                X